pim

31

4x experimenten

Over twee weken ga ik naar UWV Groningen, waar ik interviews zal afnemen met de doelgroep.

Tijdens deze interviews wil ik, gebaseerd op het al uitgevoerde doelgroeponderzoek, naast het stellen van de vragen, vier concepten (MVP’s) meenemen en die voorleggen/testen bij de doelgroep. Het doel hiervan is om uit te vinden waar de doelgroep op aanhaakt. In deze MVP’s test ik de elementen “waarde creatie”, “gehoord voelen / stem geven” en “efficiëntie van de vragenlijsten”.

De vier concepten:

  1. Game: simulatie van situaties op werk, waarbij interactie aangegaan wordt met managers, collega’s en Healthy Workers. Gebruiker krijgt inzicht in invloed van interventies en krijgt een stem in de keuze voor interventies.
  2. Op locatie gebaseerde vraagstelling, waarbij rekening gehouden wordt met de context van de gebruiker.
  3. Platform / systeem waarbij gebruiker naast vragen ook de mogelijkheid krijgt om ideeën/problemen te spuien. Managers kunnen hier op aanhaken en voortgang/status van problematiek aangeven.
  4. Chatbot geïntegreerd in apps / tools die al door de gebruiker gebruikt worden. Met de chatbot zal de dialoog aangegaan worden en worden gebruikers op een persoonlijke wijze bijgestaan.

 

Leave a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*
*